Zamieszczone przez Maicroft
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez kristofer55Wrzucam fotki jak teraz u mnie wygląda na Lejforsach 19 z ciężarem ok. 100 kg w bagażniku i po wyładowaniu.
Ja najczęściej jeżdżę sam (ze 20-30 kg w bagażniku), albo z rodziną (jakieś 90-100 kg na tylnych siedzeniach). Takie obciążenie to nie problem. Wakacje to problem.
Komentarz
-
-
kristofer55
Właśnie ja korzystam z takiej platformy na dwa rowery, na fabrycznych z dopakowanym na ful prześwit pomiędzy hakiem a asfaltem 10 cm. stąd też parokrotnie przyorałem nim po asfalcie. Po przesiadce na polecane 19 jest dużo lepiej ale bez szału, po ułożeniu wymiar ok.380 czyli lekko poniżej normy.W codziennej eksploatacji jest ok. nawet z 4 osobami na pokładzie, tylko te wyjazdy wakacyjne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazek103kristofer55
Właśnie ja korzystam z takiej platformy na dwa rowery, na fabrycznych z dopakowanym na ful prześwit pomiędzy hakiem a asfaltem 10 cm. stąd też parokrotnie przyorałem nim po asfalcie. Po przesiadce na polecane 19 jest dużo lepiej ale bez szału, po ułożeniu wymiar ok.380 czyli lekko poniżej normy.W codziennej eksploatacji jest ok. nawet z 4 osobami na pokładzie, tylko te wyjazdy wakacyjne
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kazek103Po przesiadce na polecane 19 jest dużo lepiej ale bez szału, po ułożeniu wymiar ok.380 czyli lekko poniżej normy.W codziennej eksploatacji jest ok.
Jak ktoś często jeździ załadowanym autem +hak i platforma z rowerami (o lpg już nie wspomnę) to ja bym nic innego niż Monroe HD nie zakładał :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rodaczekWg. kolegi Konkon nie będzie stał wyżej. Jest poprostu twardsza.Zamieszczone przez leonnwyglada tył normalnie i prowadzi się auto bardzo dobrze.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnZamieszczone przez kazek103Po przesiadce na polecane 19 jest dużo lepiej ale bez szału, po ułożeniu wymiar ok.380 czyli lekko poniżej normy.W codziennej eksploatacji jest ok.
Jak ktoś często jeździ załadowanym autem +hak i platforma z rowerami (o lpg już nie wspomnę) to ja bym nic innego niż Monroe HD nie zakładał :wink:
Jak dla mnie z "takim wyposazeniem" taki wynik to wymagajacych powinien satysfakcjonowac.
Komentarz
-
-
U mnie wstawiono MAD-y do fabrycznych sprężyn i po 7 tyś. kilometrów nie opadły znacznie . Myśle , że teraz jest tak jak ma być Wygląda to tak : http://www.autocentrum.pl/awc/bezele...-octavia-2012/ <- Pare fotek z pelnym bagażnikiem i rowerami na dachu . Jeszcze jak 3 osoby dojda to i tak nie siada mocno .Profil O2 Tour'ek -> http://www.autocentrum.pl/awc/bezele...-octavia-2012/
Komentarz
-
-
Założyłem do liftbacka z gazem i hakiem Lesjofors 4285719 czyli dedykowane do kombi. Po zatankowaniu gazu do pełna i benzyny do połowy, w bagażniku dojazdówka oraz skrzynka z narzędziami wysokość zawieszenia 380 mm. Po wyciągnięciu dojazdówki i wyjeżdżęniu gazu na trasie 50 km wysokość 385-390mm. Ogólnie wysokość na granicy minimum, albo niewiele więcej, ale dla mnie najważniejsze, że jeździ się super . Czuję wyraźnie, że sprężyny z tyłu są twardsze, ale dalej komfortowe. Auto zachowuje twardość po przejechaniu poprzecznych nierówności np. leżących policjantów, nie faluje tak jak na oryginalnych. Reasumując jak dla mnie wysokość OK a twardość jest idealna, ale twardszych już bym nie chciał.
Komentarz
-
-
PrzemekS2 zdjęć nie ma po co robić różnica jest niewielka wzrokowo 1 centymetr do góry poszło przy tym samym obciążeniu odczuwalna to inna sprawa twardsza dupa gaz, paliwo, hak i nie siada jak na ori. Po wyciągnięciu sprężyn przy wymianie to ori. wyższe ale chudsze i dlatego tak siadają. Zaznaczam że przebieg samochodu 10 tyś więc nówka.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fajny52Ile kosztuje ustawianie geometrii kół?
jesteś ze Śląska, tak że podjedź tutaj i będziesz mega zadowolony
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz